Fesyen Tudung Retro

Di mana warna ini sangat hits pada tahun 1970 an. Dapat dilihat warna tudung di bawah menggunakan harvest gold.

Hijab Style Gaya Model Pakaian Model Pakaian Hijab Gaya Berpakaian

Kepada para pembeli saya tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang masalah yang timbul bila anda membeli barang yang saya.

Fesyen tudung retro. Masukkan hijab tudung ke dalam pakaian jika ingin menyerlahkan unsur vintage pada bahagian dada kolar baju. Jadi saya nak berkongsi tentang fesyen yang saya suka dalam blog ni d blog ini tidak menjual apa apa pakaian atau aksesori. Sometimes kalo kita tak mampu nk menterjemah gaya retro dlm outfits kita bleh juga menggunakan aksessori yang mempunyai gaya retro.

Dan saya sangat suka fesyen. Mencuba membuat sesuatu yang berbeza pereka fesyen azzam aziz telah membuat gaya yang menyeramkan untuk produk barunya. Akhirnya jumpa cara nak besarkan gambar dan tak pe.

Fesyen terkini tutorial tudung tips bertudung labuh untuk wanita muslimah. Kalau fesyen 50an ala saloma atau fesyen 60an ala afida s tu ok jugak kalau nak digayakan dgn tudung. Gaya fashion era tahun 20 an sampai 60 an ini cukup erat dengan tren berbusana yang lebih feminim.

Seorang teman mm memutuskan untuk tidak menghadiri event hanya kerana tidak rela menjadi mangsa fesyen. Fesyen dan hijab walaupun memakai hijab anda juga boleh berfesyen tetapi imej anda haruslah sopan dan tidak keterlaluan selain itu walaupun berhijab penampilan harus dijaga agar kelihatan lebih berkeyakinan dan. Model di atas ini memakai tudung seperti tali kepala pocong lengkap dengan solek menyeramkan.

Gaya ini dipanggil tudung pocong. Contoh nyer bag kasut barangan hiasan diri mcm rantai labuh gelang dan tali pinggang. Manakala untuk 2019 mainan warna earth colour dan corak yang akan menjadi trend pada tahun hadapan ialah polkadot dan retro flower.

Bergaya dengan fesyen ala retro 70 an. Menggosok tudung bawal perlu perhatian yang penuh. Fesyen ini menampakkan lebih berkarisma dan anggun.

Aura retro makin membahang november 14 october 11 september 13 august 14 july 21. Mereka yang berani boleh mengenakan fesyen retro nampak lebih muda daripada usia yang sebenarnya. So kita tak perlu lar bersusah payah or memaksa diri kita mencari outfits supaya nmpak betul2 retro style.

Pakcik tak jual kacang pool. Walau bagaimanapun labuhkan hijab jika anda lebih selesa begitu. Trofi anugerah dan smart reader.

Kebanyakan pakaian vintage mempunyai perincian pada kolar dada. Fesyen baju retro malam dinner wajib kena pakai baju tema retro tema tahun 60 an tahun 70 an dan tahun 80 an. Sebaliknya membuat review tentang fesyen terkini terutamanya dari semua kedai blog.

Discover fesyen retro at zalora. Jawapan peserta money drop yang pelik. Tampil bergaya dengan fesyen bertudung retro antara warna hits retro tudung yang boleh dikenakan adalah.

Warna ini dapat memberi kesan mewah dan elegan kepada pemakainya. Dalam kad jemputan tu tertulis. 1 warna retro harvest gold.

Pin On Perempuan

Pin Pada Tudung

Busana Shafika Cara Pakai Tudung 2 Cara Style

Gulsumdeniz Gaya Model Pakaian Model Pakaian Remaja Model Pakaian Hijab

New Style Of Abaya Designs 2018 Crayon Abaya Designs Abayas Fashion Abaya Fashion

4 687 Likes 43 Comments Bella Attamimi Bellattamimi On Instagram Are You Quirky Team Minimals Hijab Style Casual Casual Hijab Outfit Hijab Fashion

Pin On Hijab Home Style

N On Twitter Di 2020 Model Pakaian 90 An Casual Hijab Outfit Gaya Model Pakaian

Fashion Style Hijabi Di 2020 Model Pakaian Hijab Gaya Berpakaian Gaya Model Pakaian

Tudung Pucci Aurora Satin Bawal Shawl Italian Pucci By Cloverush Fesyen Tudung Terkini 2016 2017 1 Beautiful Hijab Muslim Dress Square Scarf

Pin By Ababzaaaan On Fesyen Tudung Beautiful Hijab Beautiful Muslim Women Asian Beauty Girl

Pin By Cidia On Facebook In 2020 With Images

E5760f1f50ba8c43cf64921e7f29c4df Jpg 400 600 Muslimah Fashion Dresses Islamic Fashion

Pin Oleh Syeda Insha Zahra Di Girl Hijab Dpz Gaya Hijab Gaya Abaya Gaya Wanita

Hijab Jilbab Tudung Video Gallery Screenshot Gaya Hijab Wanita Terseksi Wanita Cantik

Pin On Instagram

Instagram In 2020 Fashion Hijab Maxi Skirt

Azlina Abdul Fesyen Tudung Benang Hijau Terkini Di Zalora Craft Tutorials Quilling Tutorial Fashion


LihatTutupKomentar